Beautiful Day.



Heej *vink vink*
För några minuter sen åkte Elin älskling hem efter att ha sovit här från i går. Har inte sätt varandra på as länge så det var verkligen härligt, det var så underbart att få hålla mina armar runt henne. En vän som jag har saknat så himla mycket. Nu kommer det nog att ta ett tag till innan vi ses, men det får vi inte hoppas på. Ses säkert i veckan :D:D 
I måndags var jag hos min andra underbara kompis, Matilda:D Låg ute och stekte i solen. hm, jag är lika vit som jag var innan -.- Inte kul ju. Men det var riktigt skönt.
Imorgon drar man till Danmark och träffar sysslingarna. Det ska bli skönt att komma bort från Sverige/skövde nu. Men såklart kommer jag sakna det massa. Men jag tror att åka iväg just nu är vad jag behöver :) Men på måndag kanske det ploppar upp några bilder jag har fotat från danmark. Vi får hoppas på fint väder nu^^ Saknar Sofie som är i Turkiet, tror det var dit hon drog i väg. haha!
Vi ses, ha det gött! /emma.

Kommentarer:

1 sofiejohansson:

hihi, det gör inte något att emma fortfarande är vit, eller det lät lite elakt :/ gulligull, saknar dig också :)

men lilla rara emma, nu skulle jag väl kunna få fixa din blogg? jag stör mig 'lite' på att designen har blivit fel (mitt fel, därför..) ^^ <3

kram! <3

2 dunder emma (::

haha! du är lite små elak ibland -.- men vem vet nu har jag blivit rätt så brun, vem vet.. kanske mer än dig.. haha!::D

Du kan få fixa den om du vill, men jag vill se hur du gör så att jag själv kan fixa med den:)

vi får vara snart? ^^ / bamsekram <3

Kommentera här: