23januari, mitt liv började då.



hejhej.
Det har hänt så mycket nu så jag har inte kunnat sitta vid datorn -.-
Den 23 januari blev man 16 år, jag känner mig fortfarande liten ju. Fick massa fina saker, en av dom bästa var den fina låten som Matilda skrev till mig :) Jag är jätte glad för exakt allt. Fick annas gammla kamera stort + :D
Kommer lägga ut bilder så snabbt jag har fått sladden. Så den dagen blev lyckat förutom stackars lisa som inte mådde så bra. Sen i skolan har man flummat runt i sin egna bubbla och varit helt borta. Men tur så har man så fina vänner så dom bryr sig nästan inte om att jag är borta för det är dom med :) I torsdags var vi på konstmuset och kollade där, sen efter skolan blev det sång på musikskolan, jag fick skrika allt vad jag hade nästan :D Min lärare tror på mig och jag tror att jag kommer klara detta, men om jag inte kommer in blir jag mega besviken.
sist men inte minst så har vi skolan igår, fick inställd engelska (skulle jobba hemma)
jag följde med Sofie hem och vi åt lite sen hjälpte hon mig lite med att visa mig några knep på bloggen:D
Det är alltid lika kul att vara med henne, honn är värre än mig :D haha!^^
Idag blir det dra i väg på kalas till ida. / kram emma.

Kommentarer:

1 sofie:

* det var i fredags vi var på museum ;) för sedan var det mattetävling ^^



Men hallååå? vaddå jag värre än dig?! inte en chans! Harjet! jag skrev ett mail till netto sen ändå. :$

bloggen blev asnice!^^ hehe, den första var inte så.. fin :D

emma vara stor flicka nu :D

KRAM

2 sofie:

men du, jag har upptäckt 'några fel' som inte ska vara där på bloggen ^^ det märker man om man klickar runt lite.. hehe :D

3 sofie:

alltså du, det var ju i torsdags? ;o sofie är snurrig idag. eller ja i natt. hahah. men du det var inte så mycket mer, alltså vi syns på måndag!

Kommentera här: