superman.


Jag känner mig som han den där grabben .. Superman :D
Det var typ för några timmar sen matilda åkte hem och jag spelade en låt som jag hade skrivit till henne, hoppas verklgen att hon gillade den. Men det lät som om hon gjorde det :) Jag är så stolt över mig själv, vågade sjunga tre av mina egna låtar. Jag brukar hålla allt för mig själv, men nu när jag spelade och sjung släppte det något innom mig, det känns skönt :D Jag håller på att rensa massa på min dator, så den ska gå snabbare. Sen ska jag kolla på roliga klipp med grabbarna i All time low :D Efter det blir det engelska och no. Inte ens i helgen får man vara ledig.. Hur mycket ber dom inte av oss egentligen? vi har faktiskt en fritid också men, det tänkter väl inte dom på. hejdå och lycka till med era liv. /emma.

Kommentarer:

1 Elin:

jag saknar dig min skatt

2 Emma:

saknar dig också, flicka lilla

Kommentera här: