Breakeven.

Hejhej, idag blev det sitta ute i solen och spela gitarr. Det känns verkligen som sommar nu, eller iallafall idag. Någon gång i veckan får jag reda på om jag har kommit in i skara eller inte. hoppas verkligen på goda nyheter. Min matilda gumma är i Malta och har det gött, saknar henne som bara den, men tre veckor kommer nog gå snabbt. Elin gumman åkte hem från mig igår, vi hade det massa kul, det blev nörda youtube nästan hela kvällen tills hon åkte hem. som sagt så har jag börjat med min träning och jag och elin ska nog börja på gym tillsammans. så får se om det blir någon skillnad sen.
/kram.



"I'm still alive but I'm barely breathing
Just prayin' to a god that I don't believe in
Cos I got time while she got freedom
Cos when a heart breaks no it don't break even."

Kommentarer:

1 Elin:

._. nathaaaan .............vackra människa!

miss ya <3

2 Anonym:

svar till elin;



jätte vacker är han ja! :D

miss you too,darling ^.^ <3

Kommentera här: