Time-Bomb



Nu är det så att jag är en människa som älskar kakor och goda saker. Men får alltid ont i magen när jag äter för mycket. Nu har jag bestämt mig för att jag ska sluta äta bullar,godis, alltså onyttiga saker.
Det kommer att bli en kamp, men måste försöka måste börja med att springa, cykla eller något som får mig att komma i form. Alla säger till mig att jag är fin men jag känner mig inte fin i mina såkallade "kurvor".
Visst märker jag att killar kollar.. äldre män. Men alltså det behöver ju inte betyda att jag är fin. Jag har börjat finna mig i hur jag ser ut men nu vill jag få lite mer muskler få bort lite extra fett.
Så nu över midsommar kommer jag nog få ännu mer extra godsaker ner i magen men där efter blir det inget flöt.
Imorgon kommer Matilda hit och ska fira midsommar med jocke,emil och min andra bästavän Elin! :) Nu måste jag redigera klart bilder och lyssna klart på All time low's nya skiva sedan blir det nog lite sims och sedan sängen!
/ Kram.

Kommentera här: