Motion In The Ocean.



hejhej jag heter emma och känner mig flumm, jag sitter och skrattar åt mina egna skämt^^
sitter hos mormor och morfar, känner att vi är här väldigt mycket. men vårat internet har faktiskt kommit tillbaka. kom nyss från västerhöjd med familj +sofie. Det var mysigt, lagom folk och trevligt. jag och sofie blev fotade i studio :D:D hahah!
-jag har inte gjort no.
-jag vill köra bil.
-jag vill fota.
nu ska jag sätta mig och spela spel på datorn för det finns inte så mycket att göra.
/Emma.

Kommentarer:

1 linnea(a):

hej:)

jag bara undra en saak(a)

kan man göra på ett speciellt sätt för att få sånna där ringar i bilder man tar? :)

2 Emma:

hejhej^^

jasså, klart du får fråga :D

jag använde photoshop just på denna bild och då kan man lägga på sån "effect" eller vad man säger :)

kram.

Kommentera här: