Only One.

Ignorera att jag ser helt muppig ut.. i mössa^^
Hej, idag har dagen varit väldigt bra.. förutom att de har regnat. Men tänk sen när de snöar.. man får gå och kämpa sig igenom. Jag längtar inte tills dit men ändå är de mysigt med snö.. om man är inne eller fotar fina bilder. Eller när man har varit ute i kylan så går man in och tar på sig myskläder och sedan varm O'boy. Inget kan bli bättre än det.. Jo de kan bli så mycket bättre än de.. Allt skulle bli så mycket bättre och lättare om man hade den speciella bredvid sig. Men de kommer nog dröja ett tag till, tror att de jag faller för är blyga killar och då blir allt pinsamt.. Man vet inte vad man ska säga men allt känns ändå så gulligt.
Nu ska jag snart fixa och så tills i morgon, ha det underbart!
Hoppas att jag inte förstör era dagar genom att jag skriver.. höhö^^
/Emma.

Kommentera här: