Frågestund!° - My wish.

I hope that the days come easy and the moments pass slow,
And each road leads you where you want to go,
And if you're faced with a choice, and you have to choose,
I hope you choose the one that means the most to you.
And if one door opens to another door closed,
I hope you keep on walkin' till you find the window,
If it's cold outside, show the world the warmth of your smile.
Heeeej! Nu var det ett tag sen jag skrev, har inte orkat! Men nu så ska jag allt komma igång igen :D
I helgen var jag med älskade Elin, helt underbart och riktigt skönt att vi har påsklov nu! Kanske kommer lite påsk bilder, eller något.. Men nu ska jag städa mitt rum för det ser ut som en enda stor skithög..
Jag tänkte försöka ha frågestund så SKICKA SÅ MYCKET NI KAN NU!!! Eller om ni vill veta något! :D
ni har bara idag på er.. så Kom igen nu! xd
Ha det fint!

Kommentarer:

1 Elin:

tycker du om mig? (a)

2 CAAAROLIN!:

super sköna bilder snygging! ;)



okej, ett par frågor då! :)



VARFÖR BÖRJADE DU BLOGGA?

HAR DU HAFT NYTTA AV BLOGGEN I NÅGOT SAMMANHANG ?

HUR BÄST ÄR CAROLIN PÅ EN SKALA 10 TILL 10?

HUR LÄNGE HAR DU SPARAT DITT HÅR?

3 Lisa:

Visst är Lisa bäst, i hela världen :)?

Är du kär i någon just nu?

Vilket är ditt bästa minne med mig :)?



Kram :D

Kommentera här: