Svar Från Frågestunden!° - White Blank Page.

Sådär nu har jag fått rätt så många frågor! Riktigt duktiga är ni, blir stolt! :D
Hoppas ni kommer gilla era svar ^^

Elin: Tycker du om mig? (a)
Elin, jag tycker inte om dig, jag älskar dig! C:

Carolin: Varför började du blogga? Har du haft nytta av bloggen i något sammanhang?
jadu, jag kände att jag behövde få ut alla mina känslor på något annat sätt mer än i mina låtar. Kan ju säga att det känns och fungerar väldigt bra, man mår bättre! känns som man har en egen personlig dagbok :)

Hur bäst är Carolin på en skala 10 till 10?
Carolin min vän, 10 är en för liten siffra på hur man beskriva hur grymt bäst du är! XD

Hur länge har du sparat ditt hår?
Det är ju många sm har frågat om mitt hår i verkligheten så det kanske är lika bra att skriva hur det ligger till. Nu är det så att jag hade ner till magen i 6:an, tror jag! Sen så klippte jag av det till axlarna när jag började 7:an :D Sen dess har jag bara låtit det växa och så har jag toppat det lite då och då, plus att jag har färgat och experimenterat lite med det! ^^

Lisa: Visst är Lisa bäst, i hela världen:)?
Nu är det ju så att jag är ju bästast i HELA världen.. mohahhaha! xd

Är du kär i någon just nu?
Hm, kär vet jag inte.. men känslor finns det till en viss person :) Vem vet, det kanske blir något! C:

Vilket är ditt bästa minne med mig :)?
Jadu, vi har ju rätt så många.. Och många av våra minnen är ju "lite" speciella och allmänt privata.. hahha!
Så jag kanske inte ska skriva ut de häääär..
Hoppas ni blev nöjda med svaren, Ha en fortsatt TREVLIG DAG! :D

Kommentera här: