Tankar.

Så tänkte att jag skulle skriva lite. Det har verkligen varit så många blandade känslor det senaste. Tillexempel bästavännen som åker iväg och tänker bo i Norge ett tag. Eller killen som slutar höra av sig. Alla dessa känslor som bara blir mer och mer. Men nu så har allt börjat lägga sig lite. Jag är liksom bara så stolt över min vän som vågade ta steget och bara åka iväg. Jag saknar henne så mycket. Men är så himla stolt! Sen har jag hittat en kille som tycker om mig och kollar med mig varje dag så att jag mår bra. Han dissar mig inte som dom andra har gjort. Det är en sådan underbar känsla att ha en som verkligen tycker om mig. När han väl var här så hade vi det mega mysigt och kul. Varken jag eller han ångrar att han kom hit! Han ville inte åka och jag ville inte släppa taget. Men som sagt han har sitt liv där han bor och jag har mitt. Men vi kommer träffas igen. Den saken är klar. Han är som en plockad ur en film.. Det är sjukt! Jag mår faktiskt väldigt bra just nu. Jag ska inte klaga.
 
 

Kommentarer:

1 Elin:

finaste tjejen på jorden! Är stolt över dig också ska du veta. Love you ;*

Kommentera här: