My life.

Då var det ett nytt år! Herregud säger jag bara, 2013 har verkligen varit de året då jag började lita mer på mig själv. Jag vågade göra mer och testa mer. Jag vågade åka och träffa folk. Tog mer kontroll över mig själv och liksom började leva. Kommer aldrig glömma killarna jag träffade även om det var jobbigt ibland. Men hade så kul när allt väl hände. Tack alla mina vänner som har gjort så att jag har kommit igenom 2013. Utan alla dom hade jag inte pallat mig igenom.. Dock så ångrar jag inget under detta år. Allt jag har varit med om har bara gjort mig till en starkare och självsäkrare människa. Ibland stannar tiden upp och jag tänker tillbaka "Vem var jag innan allt det här? Hur kunde jag bli den jag är idag?" Det är sjukt coolt. Jag är faktiskt stolt över mig själv. Alla dessa minnen från detta året är guld värda även om vissa minnen kan ta sig i rumpan.. Haha! Men som sagt jag ångrar inget. Nu är det ett nytt år på g och ja detta år ska bli ännu bättre, den saken är klar! Liksom ta studenten, verkligen ta tag i sitt egna liv, få göra det man vill göra! Nu kör vi!
 
 

Kommentera här: