Ba Ba Ba.

 
Hejhej! En emma här som tänkte dela med sig om lite gott och blandat :D Jag mår inte så speciellt bra egentligen.. Men försöker att inte visa det även om det är grymt jobbigt att vara som vanligt. Men det är bättre såhär. Vill inte gå runt och visa att jag är förvirrad och trött.. på allt. "Men annars då? Jo, tack det är bra." Det är så jag svarar, varför gå in på detaljer när man inte riktigt vet svaret själv? Bilden på mig som jag lägger ut här nu. Den visar bara på vad jag inte orkar med just nu.. min kropp. Försökte få fram ett leende iallafall :) (åh, så duktigt av dig emma) *klapp på axeln* Men nu ska jag plugga.. det enda som händer i mitt liv känns det som.. Så hej då. 

Kommentarer:

1 Din fjärt:

snygging!
du är en av dom vackraste jag vet emma! Finns här, och det vet du! <3

2 Rebecka:

Du är extremt fin, och det finaste med att du är så jävla fin är att du är fin på både in OCH utsidan. Så jävlajävla fin. fatta?

Kommentera här: