Who Says.

AVSLUTA MENINGEN:
 
Jag har insett att jag inte har nåt liv.
Jag lyssnar på väldigt bra musik!
Jag pratar konstigt.
Jag tycker om mat! <3
Jag avskyr när folk ljuger och är respektlösa.
Min(a) bästa vän har vackra ögon.
Min första vän är fortfarande min vän, kommer alltid vara! 
Kärlek är något som jag vill ha, men vet att det är en utmaning.
När jag borstar tänderna så brukar jag sjunga.
När jag lagar mat så sjunger jag grymt högt o dansar runt (om jag är ensam.)
Jag tänder på fluffigt hår, när någon ler gulligt mot en, fin personlighet, stora muskliga armar (inget måste dock).
Det sexigaste yrket öhh... En som kan spela gitarr och sjunga! 
Det är charmigt när killar hjälper till och frågar hur man mår. 
Jag är rädd för att svikas o bli sårad. Igen.
Den värsta känslan är när man vill hjälpa nån, men inte kan.
Den bästa känslan är när man har klarat något som man trodde var omöjligt.
Jag är bäst på att trycka ner mig själv.
Jag är sämst på att ta tag i saker (låter det rinna ut i sanden).
Om jag var ett djur skulle jag vara katt eller lodjur.
Om jag var en insekt skulle jag vara en fjäril.
Om jag vore ett redskap skulle jag vara ett svärd, eller en gitarr.
Jag kommer alltid att vara den jag är.
Det finaste som finns är äkta leenden hos dom jag älskar.
I sommar skulle jag vilja skaffa ett liv (går sådär).
Sist jag grät var det av kärlek blandat med massa frågetecken.
Jag kan uppfatta saker på ett helt annat sätt en vad de egentligen menade.
Jag kan inte flyga.
När jag vill sova, blir jag bombarderad av tankar o känslor.
När jag bakar så blir det oftast ett bra resultat.
Min mobiltelefon är som en tegelsten.
När jag vaknar på morgonen så ligger jag alltid kvar en halvtimme (älskar min säng).
Innan jag går och lägger mig så borstar jag tänderna.
Just nu tänker jag på hur man ska överleva 2012. 
Bebisar är söta, förutom när det bajsar och nyser, bildas massa baciller.
Idag har jag sett en film.
Ikväll ska jag se film.
Jag vill verkligen ha ett liv som jag kan göra vad jag vill.

Kommentera här: