Thor.

 
Man säger att man ska bättra sig men det gör man ju inte. Men nu så har jag iaf tagit tag i livet lite mer igen. Börjat gymma.. igen! Börjat med körkortet.. Igen! Börjat söka jobb.. Igen! Haha alltså varför ska det vara så svårt att bara ta tag i sig själv och bara göra det?
Men som sagt man har ju sina perioder antar jag. Mina är just nu och har varit i nästan ett år, haha! Men jag har ju fått en kille på köpet som jag snart har varit tillsammans med i 8 månader. Tänk vad tiden går snabbt!
Snart kanske jag kan starta eget och börja massera folk. Där ser det väldigt positivt ut iaf så det är ju bra.
Sommaren rullar på, varmare än vad man kunde hoppats på så ett stort plus. Nu ska jag kolla på en film för jag orkar inte vara ute i värmen mer. Varit där hela dagen och bara lyxat mig, haha!
Men ha det så bra. Om det nu är någon som läser min blogg! xd

Kommentera här: