Red Queen.

I will never let you fall
I'll stand up with you forever
I'll be there for you through it all
Even if saving you sends me to heaven


Nu har jag varit hemma en stund efter att ha sovit hos Elin :D Får bli bilder när hon har en dator så hon kan skicka till meig :D Massa trevligt har det varit och mycket prat om Nyår och massa annat prat, om allt och inget. Nyår kommer att bli awesome! ^^ Jag har blivit beroende av ett spel.. eller ja.. ett till x.x men det är nice!
Har funderat på en sak, alltså kan man göra så mycket mot varandra att båda blir sårade? Ibland känner jag mig som en stor Loser och ett frågetecken,
"You spin my head right round, right round".
Åh, jag fick en idé ska nog leta upp lite av dem nya two and a half men avsnitten och glo på :D Ha det fint fint! ^^

Kommentarer:

1 Carolin:

Sikken cool bild hurru!! :) (Y)

2 Emma:

Till Carolin:



Thanks så JÄTTE MYCKET, tjejen! ^^

Kommentera här: