My Smile Still Stays On.

The Show Must Go On, right? 
Ännu en dag, ännu en dag då man önskar att det var lov. Men nej, det är ett tag kvar.. Det är inte alls långt kvar dock. Slutar nästa vecka på torsdag tror jag :D *big smile* Ska bli så himla skönt, lääängtar. Jag har aldrig sagt detta så mycket som jag egentligen borde ha gjort och borde göra. Men jag har verkligen helt underbara vänner! Jag har verkligen världens tur när det kommer till vänner, ni är verkligen helt underbara hela högen! :D Tack för att ni finns, skulle inte byta ut er mot något annat i denna värld, ni är verkligen bäst! :D <3 kärlek till er! Stackars er som måste stå ut med mig säger jag bara, men jag känner att jag kan vara mig själv med er och att ni är er själva när ni är med mig och det är underbart, så det ska vara helt enkelt! :D 
Men nu ska jag ta Oboy, det är iskallt.. plugga till matteprov nu också.. taggataggatagga.. woopwoop..

Kommentarer:

1 Micah:

Vi är så himla glada att ha dig älskade syster<3<3<3
Du kan lysa upp hela min dag! Hoppas du vet det! Allt blir bättre när min "andra hälft" (som Lisa sa) är med mig<3<3<3
Du är en stor anledningen till varför jag orkat så länge som jag gjort och inte bara hoppat av och skitit i allt<3 Det finns inte tillräckligt många ord för att beskriva alla gånger du fått mig skratta och allt jag älskar med dig, jag tackar Gud för att han sände en ängel i min väg<3<3<3<3 Du är så galet bra för mig! Tack för att du finns, Jag älskar dig massor<333

Kommentera här: