DieYoung.

Tjenaa! Har inte haft någon tid att skriva något och det har jag egenligen inte nu heller men tänkte att jag skulle försöka att skriva något. Fattar inte lärarna att de tar verkligen död på oss.. VI ORKAR INTE MER! ><
Förlåt kände att jag behövde skriva av mig detta. Kommer troligtvis att må lite bättre :3 Hm, nu ska vi se hur det ser ut i veckan, imorgon GMU, någon låt i sången som jag inte kan-.- På torsdag Naturkunskapsprov och Historiaprov (muntligt) Sen till fredag så är det inlämning också.. Kill me, eller något? :c
Nu ska jag plugga.. Jag bara älskar mitt liv just nu.. Nästa vecka eller något kanske jag är gladare. Hejdå.
"Is that alright?
Give my gun away when it's loaded
Is that alright?"

Kommentarer:

1 Elin:

goch love that pic ._. håll ut! <3

2 Emma:

Till Elin;

Tyckte att bilden passade väldigt bra, han är fin! Försöker.<3

3 stinis:

kommentarsvar:

Ellerhur! Jag gillar bilden där Carolins hår ser ut som nåt magiskt^^

4 Emma:

Till Stina;

ah, jätte härliga! Carolin är så söt när hon blir magiskt! haha^^

5 N A T H A L I E Y R V E N S T A M !:

åhh grymt snygg !

6 Emma:

Till Nathalieyrvenstam;

Haha! Yes, det är han!

7 Rebecka:

Die young, live forever!

8 Emma:

Till Rebecka:

True words !

Kommentera här: