Away.

Trodde verkligen att det kunde bli något. Vet inte vad som hände. Fick ingen förklaring känner mig förvirrad. "Är det något jag har gjort? Är det något som är fel med mig?", dessa frågor ställer jag hela tiden i mitt huvud. Kan ju svara på den andra frågan ganska bra, "Ja det är något fel på dig". Men den första fråga som dyker upp hela tiden om jag har gjort något. Alltså jag har ju inte det. Känner mig helt lost. Visst om han inte vill vara med mig men.. En förklaring det är allt jag ber om. En förklaring till varför jag känner mig så ensam.. 
Du fick mig att må bra, jag trivdes så himla bra med dig. Om vi bara hade tagit den där chansen som du inte svarade på.. Då hade allt kanske varit helt annorlunda nu. Men det är som det är. Är det meningen så är det. Är det inte meningen så är det bara att vänta och se vad som händer. Jag tror inte att det är "över" för oss. För jag vet att du tycker sjuuuuukt mycket om mig. Därför känner jag mig så förvirrad över att de blev såhär..

Kommentera här: