Play.

Att åka hem till folk jag aldrig har varit hos har jag gjort väldigt mycket de senaste känns det som. Men att åka hem till en speciell person som man känner något extra för är ju nästan helt galet. När du höll dina armar om mig och vi bara låg där bredvid varandra kändes det helt underbart, hade aldrig trott jag skulle få uppleva de så. Men det fick jag. Men varför känns allt så annorlunda nu. Var du bara ute efter en sak? Det känns iaf så...Och det verkar som så.
I onsdags träffade jag Amanda min lilla söta gnom. Vi gick runt på stan och kollade runt lite, sen så åkte vi hem till henne en stund och sedan tog vi bussen till Götene. Där vi överraskade Ramona med presenter och massa skratt :D Sen så mötte vi upp Oliver och drog hem till honom och lanade med honom och Johan, awesome! Det var riktigt kul, dock så blev jag och amanda väldigt flummiga och blev lite smått galna ibland. Men men.. thats how we roll^^ Det var jätte mysigt och kul att lana med grabbarna och Amanda, dock så blev man ju trött och man sov ju typ inget x) Nästa dag blev de ju inte direkt bättre av att jag och Amanda vandrade runt i spöregn och försökte leta reda på stationen så drog tillbaka till Oliver och fick varm oboy, sen somnade vi uppe i soffan. Det var underbart, somnade verkligen stenhårt. Sen efter att ha sovit där en stund drog jag och amanda och tog bussen tillbaka hem. Nu har man sovit i sin egen säng och det är helt underbart, min säng är bäst! :D
 
 
 

Kommentera här: