Hard.

Just nu sitter jag i soffan hemma, halsen bränner och just nu rinner tårarna. Kollar på Extreme Home Makeover och herregud vad jag lipar! Jag har gåshud över hela kroppen. Tänk att få den möjligheten att hjälpa så mycket folk, att se alla bli så glada och att ändra någons liv på de sättet. Åh, herregud säger jag bara om jag kunde så skulle jag vilja ha ett sådan jobb, få hjälpa till och ändra så att alla mår bra och får en bra framtid. Snart börjar top model här och shit vad cool det skulle vara att få vara med där. Men jag skulle aldrig kunna de. För jag är inte tillräckligt smal och jag är inte tillräckligt stor för att vara plus model heller. Så jag kommer nog aldrig kunna bli modell, men man kan ju alltid drömma och försöka. Men nu ska jag försöka göra lite läxor. 
 

Kommentera här: