The Art of Getting By.

Idag är det måndag, för en gång skull känns det bra att det är måndag. Inga lektioner, kunde sova ut, verkligen sova ut! Behövde inte känna den där jobbiga känslan att gå till skolan. Visst jag gillar skolan, men ibland så blir det för mycket med skolan. Sen så känner jag så exakt varje måndag, vilket är jobbigt. Men aja, jag är glad. Jag är faktiskt glad idag, tror det beror på en vis person om jag ska vara helt ärlig. Vi får väl se vart detta leder ;) 
Nu ska jag sätta mig i lugn och ro och göra lite läxor. Göra läxor utan att känna mig stressad utan att behöva oroa mig med att dom ska in imorgon..fast dom skulle ju egentligen varit inne förra veckan xD haha! Jag funderar på att kolla på en film, en film som gör så att jag verkligen tar tag i läxorna. En film som verkligen gör det är The art of getting by. En väldigt bra film, med många olika känslor. Så som han känner, så känner jag om nästan allt. Kanske dags att se den filmen igen, det var ett tagsen jag kollade på den och den kanske kan få mig att öppna ögonen lite mer. Hej då. 
 

Kommentarer:

1 The fairytale:

Vad skönt att få sova ut

Kommentera här: