One Way.

Nu har sommarlovet kommit och här kommer lite bilder bara för att jag inte orkar skriva! ^^ 
 
Jag, Micah och Matilda tog och åt lite mumsiga grejer.. (dom åt mest) ^^ sen gick vi för att se balen! Så himla fina var alla, synd bara att vädret var lite tråkigt. Men solen kom sen! c: 
Micah borde bli modell c: <3
SNYGG VÄN MAN HAR! ÅHH BLIR GALEN, ÄLSKAR BILDEN PÅ AMANDIS! <3
Balen när dom står och ler och kollar ut över oss andra. Tror dom känner att dom äger hela världen där uppifrån! 

Drog först till skolan en snabbis med Micah och Matilda. Vi hade lite ärende att göra där! Sen packade vi med oss pannkakor, mackor och chokladbollar för att sedan ta oss en spontan tripp till Göteborg! c: 

Ja.. Micah var det trevligt där inne? xD haha, nä men de såg fint ut.. Tralalalaaaa...
Det var väldigt mysigt och gör gärna om det igen! c: SOMMARLOVET HAR REDAN BÖRJAT BRA! :D

Kommentarer:

1 Rebecka:

Men åh, vill också hitta på något med dig jööö! Och fyfan vad bra Amanda blev :')

2 Micah:

Du skrev jättesött på alla bilderna o på den på nockes var du supergullig men jag tror tyvärr jag måste mörda dig för att du berätta att jag gick på cpbajsofräschtoalett.... Så.. any last words? :p

Kommentera här: