Fake.

 
Då var jag här nu igen. Jag får lite panik på en sak. Folk på internet har börjat tro att jag är fejk :o Alltså vad är de frågan om? De är killar som säger det också. De säger "att du är så fin och så himla härlig så du måste vara fejk". Alltså va?! :o Vadå bara för att jag är mig själv och ser ut som jag ser ut så är jag fejk? :o Det är som man inte kan vara sig själv för de tror inte att de finns någon som är så som mig. Jag blir rädd för internet. För helt plötsligt vill dom att man ska visa sig i antingen skype eller msn, för annars är man fejk och dom kommer att skriva överallt att man är fejk. Alltså det är såå patetiskt. Vem kan säga och göra så? Tror dom inte jag har känslor eller? Blir seriöst rädd för internet. Tror jag ska sluta att använda internet och datorn. Ska gå tillbaka till de gamla hedliga gå ut och vara ute i naturen där jag hör hemma. Försvinna in i min egen värld utan internet. Till er folk som säger att jag är fejk.. Jag är bara mig själv och kommer alltid vara mig själv. Jag ser ut så som jag gör och kan inte hjälpa det. Det är mamma och pappas fel. Men Gud gillar mig för den jag är och får tacka honom att han gjorde mig till den jag är. Även om jag har svårt att acceptera mig ibland. Men nu ska jag försvinna mig in i skrivandets värld. Jag gillar och skriva, så är det bra. Ha det bäst :) 
 

Kommentera här: