Reality Is An Illusion.

Nu var det ett ganska bra tagsen jag skrev här. Jag har verkligen inta haft varken tid eller inspiration till att låta mina tankar komma hit. Men jag tänkte att det är ju ändå fredag så jag får väl passa på att skriva lite ändå. 
Nu är det inte långt kvar tills man slutar 2:an. Alltså det var ju inte längsen man började 1:an! :o Tiden går som sagt väääldigt snabbt, men det har ändå hänt så mycket att det nästan är skrämande om jag ska vara ärlig. Liksom jag har gjort och sett saker som jag trodde jag aldrig skulle få göra/ uppleva. Men de har hänt. Jag har mognat enormt mycket.. Eller alltså jag är ganska omogen men när det kommer till mitt tänkande så är jag ganska smart och ser saker på ett helt annat sätt och perspektiv. Jag har lärt mig sååå sjukt mycket på så kort tid ändå och jag ångrar inget som jag har gjort än så länge. Allt har varit något speciellt för mig. 
 

Kommentera här: