Kraft.

Varje gång jag kollar på The Avengers så bultar mitt hjärta lite extra. Man ser hur alla har sina krafter. Man tänker att jag vill också ha krafter. Men vi har så mycket kraft som man inte ens tänker på. Jag kan reflektera mig ganska bra till Hulken och då är det inte att jag har aggression problem. Egentligen har jag väldigt mycket aggression som behöver komma ut för jag har hållit det inne så länge. Men jag känner inte att jag behöver släppa ut det riktigt än. När jag väl släpper ut det kommer hela jorden få sig en överraskning. Alla dessa krafter är för oss själva. Vi visar hur vi är starka inombords. Vi behöver inte stora muskler för att vara starka utan det är våra själar och hjärtan som är kraften här. Det är det som kontrollerar över oss och vad vi vill göra med våra liv. Vår vilja.
 



 
 

Kommentera här: