Micah vi tackar dig för ditt fina leende! <3

 
 
 
Bästa Micah, du är nu 20 år. Men jag älskar dig hur mycket som helst även om du börjar bli gammal. Jag kommer alltid finnas vid din sida i ur och skur för vi är systrar. Du har kommit mig så nära och jag älskar dig mer och mer för varje dag som går. Du är min lilla sockertopp! Du gör alltid så jag får ett leende på läpparna. Det räcker att jag bara kollar på dig så ser jag vad du tänker. Vi förstår varandra genom att bara kolla på varandra! Men det är så det ska vara. Ett leende från dig gör så att ens dag blir sååå mycket bättre. Du är våran solstråle! Vi är lyckliga som har dig här, jag tackar Gud för att han ledde dig till mig. Att du var lite smått läskig och följde efter mig en av dom första dagarna på Mop! Men du, jag är såå glad över det! Se liksom vart vi är nu. Grattis igen bästaste Micah! <3

Kommentarer:

1 Micah:

Älskade finaste lilla gullunge! Jag är så tacksam för att du finns i mitt liv och det finns inte ord nog för att beskriva vad du betyder för mig och vad du har gjort för mig♡ Varje dag jag får äran att träffa dig, och vara i din närvaro ger det mig en glädje som varar i evighet♡ Du är en sann vän, och såna är svåra att hitta! Nästan aldrig stöter man på dem, men jag är sjukt glad att jag stötte på dig älskade fina vän♡♡♡ Du är så bra för mig! Tack för den tiden vi haft och tack för den tiden vi kommer dela tillsammans i framtiden! Älskar dig sötnos, syster och föralltid vän ♡♡♡♡

Kommentera här: